már
20

Madár háború

| Szerző: Fever Flower | 2:55 pm

Nagyon sok mindenről szeretnék írni az elmúlt hetekből, és most van rá esély, hogy fogok is, mert egyre inkább szakdogát kéne írni, tehát egyre inkább fogok blogot írni. 

Itt a tavasz végre, előtte meg tél volt. Télen meg lehet madáretetőt kitenni és etetni a madarakat, és utána az ablakból lesni őket. Na ez volt az, ami háborúvá fajult köztem és kedvenc unokatestvérem között. 

Úgy kezdődött a dolog, hogy egyszer meséltem neki a legújabb madarainkról, egy csapat tengelicről, ő meg nagyon irigykedett, mert neki csak cinegéi voltak. (A cinege az nem számít, olyan mindenkinek van.) Néhány nappal később viszont nála is megjelentek a tengelicek, amiről küldött is egy képet, mert ugye csak akkor ér. Mondani bármit lehet. 

Erre a képre azért tettem neki megjegyzést, hogy mi már ez a betonon kapirgálós etetés, nálunk ettől sokkal jobb dolguk volt, és pár nappal később küldtem is neki egy képet a visszatért tengelicekről.

Nem sokkal később erre válaszul érkezett egy őszapó, amire azt kellett mondanom, hogy oké, ezt a csatárt ő nyerte, nem tudok mivel felvágni ellene.

Ezután új kihívás érkezett egy zöldike képében, ami először rendesen kétségbe is ejtett. 

Ekkoriban nálunk csak verebek meg cinegék voltak, és mint mondtam, ebből a szempontból a cinege éppen annyit ér, mint a veréb. Semmit. Aztán hirtelen olyan madárinvázió lett az udvaron, hogy azt se tudtam, hova kapjak, és sikerült egy elég meggyőző képet lőnöm: 1 zöldike + 4 tengelic.

Ezzel ezt a csatát én nyertem. A háborúnak állítólag még nincs vége, de szerintem a folytatás már csak a következő télen várható. Volt még egy titkos adum, egy kékcinke (az nem olyan, mint a verebet érő széncinege), de őt nem lehetett lefotózni, sosem maradt az etetőnél pár másodpercnél tovább. 

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr784328270

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása