jún
22

Átköltözve I.

| Szerző: Fever Flower | 11:23 pm

Már a harmadik éjszaka jön az új helyen. A második már jó volt, az első még vacak. Világéletemben emeleti szobám volt, Pesten se a földszinten lakom, és csak és kizárólag nyitott ablak mellett vagyok hajlandó aludni (kivéve télen, nyilván). Erre itt egy földszintes ház, ahol az én szobám is a földszinten van, az ablakán meg bármikor bemászik bárki, ha nyitva hagyom. Szóval az első éjszaka vacak volt, mert ha nyitva hagytam, féltem, ha becsuktam, szenvedtem. Második éjszakára legyőztem a félelmet, de akkor meg vihar volt éjjel. Ami önmagában jó, de eddig tudtam, hogy a tetőtéri ablakokat azonnal be kell zárni, ha esik, mert elázik a szoba. A földszinti szoba földszinti ablakaival meg mit kell csinálni esőben? Többször felkeltem és ellenőriztem, hogy nem ver-e be az ablakon az eső. De nem, szóval esőben is lehet nyitott ablaknál aludni. Sweet Jesus. 

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr164605727

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

süti beállítások módosítása