dec
7

Mikulás

| Szerző: Fever Flower | 11:22 pm

A szokásos családi, bortúrás Mikulás-ünneplés idén is megvolt, idén is fun volt.

Az egyetemi csoporttársakkal is játszottunk mikulásosat idén, és a jól bevált módon kihuzigáltuk egymás nevét. Tegnap este tartottuk az ajándékátadó happeninget, és sokkal jobb móka lett, mint vártam.

Volt egy-két késő, akikre sokat vártunk (19-en voltunk összesen), és hogy gyorsabban teljen az idő, tartottunk egy bókkört. Egyszerű a játék, ültünk az asztal körül, mentünk körbe, és mindenki mondott egy bókot a tőle jobbra ülő harmadik embernek. (Teljesen mindegy, melyik irányba, meg hanyadik ember, a lényeg, hogy ne a közvetlenül mellette ülő legyen, mert azzal az alapvetéssel élünk, hogy nyilván olyan mellett ül az ember, aki kedves neki, és az a cél, hogy valaki számára kevésbé közeli emberről beszéljen.) Elsőre nem igazán tetszett az ötlet, mert milyen béna játék már, de nagyon hamar rájöttünk, hogy nagy móka.

Nekem pont a lakótársamnak kellett valami szépet mondanom, és bár nehezen, de bevallottam neki, hogy összes eddigi lakótársaim közül (és elég terjedelmes a lista) ő a legélhetőbb. Nekem pedig egy olyan lány bókolt, akit tulajdonképpen alig ismerek, egyáltalán nem állunk egymáshoz közel, és arról beszélt, hogy én vagyok a társaság lelke, aki összetartja a csapatot, és igazán jól esett az elismerés ezért, mert tényleg nem kis munkám van ebben.

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr773446984

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása