jan
14

Meglehetős lemaradással írom meg a posztokat, ugye? Ez most így alakul. Szóval a hétvégén megtartottuk a "Tudod-e mit tettél tavaly szilveszterkor?" utánkövető mókát. Ez alkalommal én az információt szolgáltatók táborát gyarapítottam, és nem nekem kellett a kínos részletekért könyörögnöm. Kellemes váltás, büszke is vagyok. 

Én a magam részéről 2 házibulit jártam végig azon az éjjelen, ez az összejövetel a második társaságra vonatkozott. Három óra körül értem át hozzájuk, és negyed 4kor már indultam is haza. Megpakolva egy nagyon részeg lakótárssal, akit a többiek éppen megverni készültek. Vagy már éppen el is kezdték. A buli hősének számítottam: odavittem egy üveg pálinkát, és elhoztam egy problémát. 

Csakhogy a drága lakótársnak nem ment a buszozás hazafelé, így a Nyugatitól hazáig sétáltunk egy laza 4 km-t a hajnali fagyban. Nem igazán tudta, mi történik vele, vagy merre van, vagy úgy egyáltalán. Beszélt rengeteg hülyeséget, egy része kifejezetten vicces volt. 

Már nagyon közel jártunk az otthonhoz (és az ágyhoz), amikor hirtelen megállt, jelentőségteljesen rám nézett, és megkérdezte: "Akkor te nálam alszol?" Csak nevetni tudtam rajta, majd azért felvilágosítottam, hogy figyelembe véve a tényt, hogy egy helyen lakunk, nagy a valószínűsége, hogy nála alszok, de egyértelműen a saját szobámban. A "főbérlő extrákkal" szolgáltatás csak a szétcsúszás esetén történő hazajuttatást tartalmazza, az ágymelegítés feláras.

Az egész éjszakából csak azt a pálinkát sajnálom nagyon. Mézes ágyas feketecseresznye... megszakad a szívem. 

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr733546480

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása