dec
3

Hát ez az én új online kivetülésem. A mai estémet rááldoztam, és átválogattam az előző blog másfél évének 233 bejegyzését. 49-et ítéltem túlélésre. Megvan persze mind, de ezek nyilvánosan élnek tovább. Az eredeti megjelenési dátumaikkal átmentettem ide, így ez a blog bizonyos értelemben folytatása az előzőnek. Szigorúan szelektáltam a tartalmat, csak az jöhetett tovább, amit bármikor bárki előtt vállalnék, és érdemes is arra, hogy meg legyen őrizve - vagy legalábbis valamiért fontos nekem. A kommentek így természetesen elvesztek, ezeket sajnálom nagyon, hozzátartoztak a posztokhoz. Mármint persze megvannak, a blog.hu szépen tárolja őket nekem, csak természetesen nem ezen az új felületen.

Az új nevek (nick és blog) nem valami mélyen szántóak, random generátorokkal születtek. A dizájn egyelőre gyári, de tulajdonképpen bejön, lehet, hogy egy ideig elleszek vele.

Talán kicsit váratlan volt az előző blog hirtelen összepakolása. Igazából magamat is megleptem, mert nem elmélkedtem hosszasan a dolgon, egyszer csak azt vettem észre, hogy szép sorjában szedegetem le a posztokat. Tulajdonképpen hónapok óta nem írtam már semmi olyat, amivel kicsit is elégedett lettem volna, mivel állandóan cenzúráztam magam írásban közben, de még így is túl sok mindent pakoltam ki. Választott szakmám túlságosan rányomta bélyegét az előző blogra. Nem csak ez vagyok én.

Minden régi és új olvasó szívesen látott! :)

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr113433075

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása