máj
13

Fiatalabb lányok...

| Szerző: Fever Flower | 10:10 pm

Idegesítőek. Nem nagyon fiatalok, épp csak 2-3 évvel fiatalabbak nálad, de attól még meg tudnád fojtani őket. Bármit tesznek vagy mondanak, csak egy dolgot érzékelsz belőle: kis-hülye-picsák,-te-jó-ég-milyen-öreg-vagyok.

Ehhez nincs joguk. Persze felfoghatnám úgy is, hogy milyen jó, hogy én már érettebb vagyok náluk, többet éltem, többet tapasztaltam, büszkének kéne lennem. De mégsem ez az első gondolatom, hanem az, hogy mennyire üresfejűek. Nem szeretem az üresfejű embereket. Főleg ha lányok és fiatalabbak nálam :).

A poszt kiváltója a tegnap esti szülinapi buli vendégköre.

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr173432713

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása