jan
16

Sokáig nem akartam megnézni az Az utazó-t, mert tudtam, hogy ebből csak csalódás lehet. Láttam a trailert, és hiába életem szerelme Johnny Depp, azért van az a film, amit még ő se tud nézhetőre hozni. De hogy ennyire...

Mert az egy dolog, hogy unalmas, és az első 5 perc után tudod, hogy mi lesz a vége. Még azon is túlteszed magad valahogy, hogy hiába ez a két szép ember, a kémia valami olyan szinten nem működik közöttük, hogy az már nekünk, nézőknek fáj. De a legnagyobb baj az volt, hogy végig olyan ismerős volt a történet. Minden fordulat, esemény, csavar, mindent tudtam előre. A film felénél ugrott be a megoldás: Anthony Zimmer. Egy 2005-ös francia film, ami pontosan ugyanez a történet (de betűről betűre), és ami történetesen egy nagyon jó film. Angelina Jolie szerepét akkor Sophie Marceau játszotta, és hát nyilván össze se lehet hasonlítani a két hölgyet.

Az utazónak ettől függetlenül 2 pirospontot azért fel lehet jegyezni, az egyiket Paul Bettany-ért, a másikat pedig a Muse filmzenéért. Viszont ha a történetre kíváncsi valaki, akkor inkább az Anthony Zimmert nézze meg, klasszisokkal jobb filmélmény.

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr563432892

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása