aug
1

Letagadtam magam

| Szerző: Fever Flower | 11:06 pm

Tulajdonképpen azóta is döbbenten nézek magam elé. Teljes mértékben automatikusan, egy másodpercnyi habozás, vagy átgondolás nélkül vágtam rá a választ a kérdésére.

Van egy srác az egyetemen, főleg utolsó éven lettünk jobb ismeretsége. Több együtt-partizás, beszélgetés. Kedvelem, jófej. 

Már korábban is beszélt róla, hogy nyáron jön majd Miskolcra, és milyen jó lenne találkozni, megmutatnánk neki a várost, elvinnénk bulizni, ilyesmi. Ez nekem szólt, meg még néhány lánynak - vagyunk többen is miskolciak. Csöngött ma a telefonom, és ő keresett. Meglepett, elképzelni nem tudtam, miért hív. Tudom mivel van most nyáron elfoglalva, gondoltam biztos valami segítség kell neki. Mindegy, telefon felvesz:

- Szia!

- Na sziaaaaaa! Figyelj csak, te Miskolcon vagy most?

- Nem.

- Ó, de kár. És tudsz valakit, aki esetleg ott van most?

- Hát, esetleg XY, próbáld meg őt.

- Oké, köszi! Akkor Szigeten majd találkozunk! Szia!

- Igen, szia.

Pedig de, itthon vagyok. És meg sem fordult a fejemben, hogy ezt mondjam. Konkrétan tényleg gondolkodás nélkül vágtam rá a nemet. Fogalmam sincs miért...

----------

Ennyi, továbbra sem tudok mit kezdeni ezzel, nem tudom mi történt, és miért mondtam ezt. De holnaptól már tényleg nem vagyok itthon, pár napra irány a Balaton! Mivel pont akkorra mondanak egy jó kis hidegfrontot, viszek sok sorozatot, meg mobilnetet, hogy túléljük valahogy :).

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr153432840

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása