feb
14

A 8. félévig kellett várnom, hogy végre eljussak tanulmányaimban a reklámpszichológiáig. Hát megérte várni. Mostohagyereknek tekintik a reklámpszichót az "igazi pszichológusok", mert hát ez aljas dolog. De attól még nagyon érdekes terület, és imádnám, ha ezzel foglalkoznék.

A tanárunk igazán jófej, és elég profi abban, amit csinál. Kifejezetten hasznos dolgokat tanultunk ma is:

  • "végtelenül primitív szerzet a férfi": egy közértben szemkamerával vizsgálták a vásárlási szokásokat (azt rögzítik, hogy a kedves vásárló szeme mit figyel, mennyi ideig, stb., elég hasznos kis módszer), és hát a férfiak mindent néznek az üzletekben, csak a polcokat nem. Főleg a női fenekekre koncentrálnak.
  • "Mi az a két dolog, amiért egy férfi meghalna? A nő és a hatalom. Nagyon jegyezzék meg, sok dolgot fognak még ezzel eladni."
  • "Mi kell a férfinak? Lányok, soha nem fognak férjhez menni, ha nem tudják, mi kell a férfinak! Na, a fiatalember ott a második sorban?" "Szabadság." "Látják, ő azonnal tudja."
  • "XIX. században mi volt minden háznál, ami azt mutatta, hogy az eladósorban lévő lány okos és szorgos? Zongora és varrógép. Ha a fiú véletlenül háztűznézőbe jött, akkor a lány éppen felugrott a varrógép mellől és eljátszotta a Für Elise-t."

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr1003432905

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása