nov
10

Volt egy gond, de hirtelen megoldódott. Nagy megkönnyebbülés, mégsem kell 47.000 ft-ot fizetnem az egyetemnek. És még csak reklamálnom sem kellett, maguktól rájöttek. A beígért zh elmaradt, már 4-re hazaértem. Igaz lenne mit csinálnom, de még egyik határidő sem annyira közeli, hogy tegyek is valamit. A holnapot simán lezavarom, csak ki ne hagyjak valamit, a péntek meg laza lesz: kommunikációs tréning. Vagyis, nagyjából semmi dolgom. Elmosogattam, rendet raktam, tesót elzavartam a boltba. Aktuális sorozatokat megnéztem (Glee, Raising Hope), családi telefonokat lefolytattam. Tényleg semmi dolgom. Nem tudok mit kezdeni magammal. A tv csak háttérzajnak megy, meg azért, hogy néha elszörnyülködjek, hogy mekkorra giccs ez a film (9 és fél randi). Az összes blogot elolvastam, amit követek. Írtam egy posztot. Most írok még egyet. Néztem híradót, és hvg.hu-t is olvastam. Válaszoltam minden emailre. Igazából beszélgethetnékem van. Most végre nem olyan beszélgethetnékem, hogy panaszkodok, vagy nyafogok a hétköznapokra, vagy a benne lévő emberekre. Most éppen olyanom van, hogy mondjuk filmekről beszélgetnék. Vagy könyvekről. Vagy zenéről. Vagy bármi, ami kikapcsol. Beszélhetünk a főzésről is. Skype-on senki, G-talkon senki, Msn-t már senki nem használ, aki meg Facebookon van, azzal nem akarok beszélgetni.

Nincs valami olyan a neten, amit lehet erre használni? :D Nagyjából így képzelem el: bejelentkezel, kiválasztod, milyen témáról akarsz beszélgetni (politika, filmek, irodalom, zene, élet nagy kérdései, akármi), és összekötnek valaki mással, aki ugyanezt akarja, és akkor lehet beszélgetni. Utána meg jóéjszakát kívánni egymásnak, és soha többet semmilyen interakcióba nem lépni.

Mondjuk valószínűleg a következő 3 hónapban nem lesz még egy ilyen estém.

A bejegyzés trackback címe:

https://violettimes.blog.hu/api/trackback/id/tr443432883

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása